Gekkó hívott segítséget az állatkórházban
2018. október. 14 9:35Dr. Claire Simeone ebédelni ment, amikor folyamatosan hívásokat kapott a Hawaii Tengeri Élet Kórházból, ahol dolgozott.
Dr. Claire Simeone ebédelni ment, amikor telefonja folyamatosan csengeni kezdett.
Ke Kai Ola, Hawaii tengeri mentőközpontja a nagy szigeten van, ahol Simeone kórház igazgatóként és tengeri emlős állatorvosként dolgozik. Felvette a telefont, mert arra gondolt, hogy valaki fóka ügyben keresi. Amikor felvette, csak csend volt a vonal másik véglén.
Ezután több hívás érkezett. Kilenc hívás 15 perc alatt. Dr. Simeone pánikba esett, és visszarohant a kórházba.
Amikor megérkezett a kórházba, minden rendben talált. Minden nyugodt volt. Mikor Simeone megkérdezte, hogy valaki felhívta-e őt, senki sem kereste. Akkor még egy hívást kapott a kórházból.
A hívás után Simeone felhívta a Hawaii telefonszolgáltatót, hogy lássa, van-e valami hiba a telefonvonalukkal. Miközben telefonált a szolgáltatóval, több hívás érkezett a kórházi vonalra.
A Hawaiian Telecom képviselője azt mondja Simeone-nak, hogy valami nincs rendben a kórházi telefonok egyikével vagy esetleg a szoftverrel lehet a hiba, mert egy csomó hívás indult egy telefonról.
Simeone felkutatta a kórházat, hogy megtalálja a bűnös telefonvonalat.
– Nem a halkonyha, nem az iroda, nem a nézőtér – mondta, mielőtt még egy újabb telefonhívást kapott a kórházból.
Belépett a laborba, hogy ellenőrizze az ottani vonalat is, mikor végül azonosította a titokzatos telefonbetyárt: Egy gekkó a lábával telefonált az érintőképernyőn.
A gekkó 15-szer hívta Simeone-t a telefon legutóbbi híváslistája alapján. Simeone elnézést kért a hawaii távközlési képviselőtől, aki elmondta neki, hogy először hallott telefonáló gekkóról.
“Ki kellett küldeni egy üzenetet minden munkatársunknak és az önkénteseknek, akik esetleges telefonbetyár hívásokat kaptak” – mondta viccelődve.
Simeone elkapta a gekkót, és kivitte a kórházból, ahol elengedte egy növényen.